most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jan 24, 2009

a very special thanks to....

NURUL HASANAH SAAT
terime kaseh sesangat..kte dah berkawan dari skolah rendah sampai sekarang still lg ngan aku..
layan je ape yg aku wat..tapi skarang kte ade dunia masing2...kte mnginjak dewasa...tapi aku ttap kawan kau...dunia akhirat
NUR FATIN HASANIAH FADZIR
aku x leh idop tanpe ko fatin...walaupun ko macam mane pon...ko kawan yang baik...memahami
satu kepale ngan aku...otak ko gegile...
AMIRA FAQIHA CHE ABIDIN
orang yang banyak memberi nasihat dan pendapat tentang agama yang bernas n meyakinkan...
kitorang mmpunyai minat yg same....time kaseh sbab ikhlas kawan ngan kite
NABILAH ZAINUDDIN
aku tau ko kengkadang geram ngan perangai aku yg agak degil,EGO,ngada2 n macam2 lagi...
maceh dngar problems aku dari first aku kenal ko sampai sekarang nie...ntah pape tah yg kte cakap kat ko....
NUR FARAHIN BARDON SHAH
time kaseh sbb sudi melayan kerenah kite yg macam2 nie....sebab setia menjadi kawan yang baik..sudi dengar masalah kite walaupun awak naik malas nak dengar....

NAJWA HUDA SHAHIDIN
thanx coz jadi kawan aku yg terbaik dan yg paling baik...yg slalu ade disisi aku waktu aku sedih,happy,marah,kau kawa aku dunia akhirat

No comments: