most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jul 17, 2009

knpe?

benci btollah..naseb bek dah x lme aku jmpe korang kalo x...
ko pon cam bangang nk tego org..ko ingat ko besar sangat
cakp cam taik je..benci ko benci ko benci ko benci ko;

eyt..nape bgi harapan kat kte.. kte x mengharap..
kte akk die sesangat.walau kite taw sape la kte kat akk..
sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,sori,


dek;sori kalo kte bkn pendengar masalah yg bek untk dek;
syg kte x??still syg kat dier ke??ikhlas ke ngan kte...sorry
if i am not the right people;ily>3

aku taw aku bkan kawan yg bek untuk korang;
aku ske saket kan ati korunk;memarah korunk;
tapi aku nak korang tau;aku syg kat korang sesangat;
maybe coz kte sume tinggl sebumbung aku lbeh mengenali;
korang;aku x pnah jmpe kwn yg sebest korang;
aku harap kte sum bleh sesame;capai kejayaan kte;
sesame dalam pape jue keadaan;ST4E;

No comments: