most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jan 9, 2010

untitled!




4|01|10;
first day!skola!bnci!da la!nme klas merepek!benci skola!
ha8!gru klas sazah ftimah!ok la!bg motivasi yg wow!mntap
gitu!yess iwant to stay!i've put my heart here!to this place!
hmmm!!nta la!pning pale aku!nk pecah!

5|01|10
second day!horrible!ihate that school!y?dunno!that scol is ****
ha8!kiddin!ckgu ^$%# ckp ntah pape!AKU BNCI SKOLA!ha8!
my heart is flying and left my body there!x taw!aku nges kt skola!
aku x taw la!i love my friend!but they will left me!even i love them!
so..y i should stay there!npe aku nk dok cni sdngkan hati aku kngkwn
aku da bwk pegi siket demi sikit!how dare them take my soul from my
body!Ngee..;((



:'( im dissapointed wit maself!
:'(njwa huda ko pon nk tnggalkan aku ke?
:'(aku ade pnyakit tekanan renda!sbb tue la aku slalu pning pale!
;'(blow me your spirit!

No comments: