most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jun 15, 2010

mengenang kembali:) [2]

aisyah atiqah
kak long:)hee,,my novels library! my teddy! my sister!
my ear,my eye,my mouth when my heart speak but my mouth
wont speak:(imiss you la! you la my pakar motivasi! jasamu
dikenang! i'll remember we watch korean stories after pmr n
we ponteng skola after 10! ahaha:)

nurfazilah
mek! ingat lagi taon lpas slalu dtg melepak kat dorm4!
gelak sesame! makan sesame! stay up sesame! qiam sesame!
rindu sume tue! fazilah nk dngar awak gelak cam kuda ahaha:DD

nur syaiirah:)
syai! thanx for everything! thanx sbb keneng2kan aku ngn ***** dulu!
ahaha:) thanx 4 hearing my problems! thanx kasik pinjam bedak n
telekung! thanx sbb menceriakan hidup aku! but really thanx sbb x
pernh lpekn aku! n slalu 3G ngn aku! ilove you laa!!

izzati nadiah
kte x rapat sngat kan! ahaha:)but thanx coz letting me borrow your
phone tue speak with lea! thnx for being s memories to me!
thanx foer being a friend to me! thanx for being yourself! thanx la
kawan! imy!

azla aziera!
ahaha:) x taw ape cite ko skrng! budak cheer PW? ahaha:))
macam2 jadik kan taon lepas! histeria,,gadoh la,,ape la!
back stabbers! ahaha:) thanx sbb waktu f1 slalu bgi aku landing
atas katil ko! ahaha:) thanx sbb kasik bufday present! thanx taw!
ireallydomissyou!

siti nabilah!
LA!! da lme x miscall aku kan?. eyh! ingat x lgi taon lpas ko la org
paling kerek sekali mulut laser nk mampos! aku ingat kate2 ko! korang nie
asyik sembang je! da pandai sangat ke? ahaha:)) and aku mmg kengkdg
annoying ckit! tpi aku amek tue sbgai something! yeah thanx taw!
ko x de la terok sngat! sbb ko kawan yg menghargai kawan! lumunu!

nabilah!
eyh camne aku bole lpe pasal ko! ahaha:) kte mmg rapatkan! dari f1! except
taon lepas ko ade org baru! n kalo nk cakap ngn ko mesti menjurus terhdp
perkare yg sme! hmm,,thanx for lying me! ahaha:)) dont worry! da tak amek ati da!
thnx tok segalenye lah yer! aku ingat kte gado taon lepas! aku ingat waktu f1 kte slalu
maen sme2! ingat x abes prep ptg kte men mati2! kawen2! ahaha! stupid x matured
langsong! yee aku ngaku imy!

*spe lgi ek! to be continued again! spe yg rse dier ttinggal call me please! lumunu

No comments: