most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 3, 2010

cuti-cuti


gambar ini tiada kena mengena dgn posting :)


assalamualaikum;)

facebook?percaya tak kalau aku kata aku nak delete facebook?
kakcik asyik mempersoalkan boleh ke kakak delete bende alah tu.
boleh ke kakak hidup tanpa benda alah tue.hehe==' kureng punyer budak
InshaAllah.kenapa aku nak delete benda alah tu?actually tak taw motif
sebenar.sejak jadik budak harian nie aku jadi makin rajin.rajin untuk online.
belajar ntah kemana,sekolah ntah kemana.lagipon tahun depan aku kan nak
SPM.so aku harap pengorbanan aku nie berbaloi.tapi serius facebook buat
aku lalai.Then aku pon mintak la opinion orang ramai,then mereka cakap
buat la yanhg terbaik untuk diri kita sendiri.thanx to korang for the opinion.


And aku nekad untuk delete jugak facebook tue.bubye facebook,bubye facebook
members.malas dah nak pikir.Mak aku selalu bising.ehh kamu nanti bole ke cari orang yang kamu kutukdalam facebook tue tok minta maaf.'kamu ta rase mcm kamu tue stalker ke'
haha. the truth isaku memang stalker pon==' haha.enough about facebook.


eheh..tadi en aku masak ayam goreng.and for the first time aku rase yang aku berjaya menggoreng ayam dengan jayanya.kenapa?sebab biasanya kalau aku menggoreng nie
mule-mule je semangat then akhor sekali bila minyak tue dah meletup aku pon meletus
larii masuk bilik.takutt.haha.then ayah,emak atau abg aku la yang sambung. Aku belajar
masak beberapa benda sepanjang cuti nie. antaranya,kek coklet hitam basah kukus, kuih suci dalam debu==',and lempeng pisang.terer en:) ehh dah la. continue kemudian :)

1 comment:

desas desus dusta said...

wah...sgt bgus fieqa..blaja msk..em t contact kat blog n phone je la ye