most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 12, 2010

teeheehee

baru ingat nak bersendiri dan menghilangkan diri dari dunia blogging.tapi hajat aku tak kesampaian lah.haha.ehh baru aku perasan yang Hamzah Ian pernah komen blog aku.Ohh actually aku tak kenal pon orang tue. Then tadi aku bukak blog cik epal and nampak link Hamzah Ian nie.Ohh..gile jakun kau afiqah.But tarikan blog Hamzah Ian nie adelah sebab dier lucah no i mean sangat-sangat lucah.Selamber je dier.but thumbs up tok blog dier! best!!

Ehh nie update nie just nak gitaw yang plan kite warga ST4e untuk re-piknik tue jadi okeyhh.Ape yang korang perlu bawa?Bawak lah makanan ke snack ke hape ke..Tapi kalau ade yang nak support KFC satu barrel pon ape salahnyer kan..Eh jadi tau.Tolonglah jadikk.Asyik buat plan x jadik je:)

date:18 dicember 2010
venue:taman tasik TITIWANGSA
time:11.00 a.m


so long guys :)

No comments: