most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 13, 2010

tujuh hari mencari cinta

one of my favourite picture:)


assalamualaikum:)


heyy pretty!ladies and gentleman.Hajat aku nak menyepi macam zackzukhairi tak menjadi lah.Aku tak boleh nak kawal nafsu nak menaip walaupun aku sendiri tak tahu nak tulis ape sampai sekarang.Aku bercita-cita nak buat entri yang berkuaiti.Tapi harammm.



perempuan tujuhharimencaricinta

Ooohh.Tadi aku usha-usha blog sekali ternampak blog tujuhharimencaricinta.Sumpah lelaki nie sweet.Ya Allah ikhlasnya lelaki nie nak jumpe perempuan tue.Bertuah nya perempuan tue.Jeles nya aku dengan perempuan tue.Tapi sayangnya lelaki tue masih tak jumpa perempuan tue

Maybe nie lah yang orang kata cinta pandang pertama kot?HAHA! Okey,lelaki tue time tue tengah makan kat area shah alam kot then dier snap gamba guna camera.Sekali tersnap gambar perempuan tuh.Tapi sayangnya dekat depan perempuan tue ade lelki pakai baju melayu warna hijau maybe..erm..erm..aku tersentuh!eceyhh.

Pastu lelaki nie pon buat lah blog tujuhharimencaricinta nie.So dalam tempoh tujuh hari tue ramai sangat rakyat Malaysia yang tolong carikan perempuan tue.Doesn't it sound sweet? Cuba korang bayangkan lelaki nie dapat feedback yang sangat baik dari rakan-rakan dier kat facebook sampai sepanjang tempoh pencarian 7 hari tue diorang letak profile picture gamabr perempuan tu.Lu ade berani buat camtu

Then aku bace older post lelaki tue then ade orang siap nak letak gambar perempuan tue dekat cafe KLCC lagi tapi lelaki tu kata tak payah...And ade jugak yang bertanya kat orang ramai pasal nie..and bloggers-bloggers pon siap update entry lagii..kalau try search kat google ramai gila kot yang update entry pasal tujuhharimencaricinta nie.Tapi sayangnya masih belum berjumpa sampai la saat nie.

Tapi still kalau ada jodoh tu tak kan kemana kan[ehh aku cakap macam orang umor 46 tahun]HAHA.but brader lu mmg best lahh:) Best of luck fromm me..

No comments: