most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Mar 14, 2011

cryying again.


ermm.for the second time aku menangis kat smk alam damai.Masuk form five nie aku kuat sentap lorh.sikit-sikit nak terasa.Feeling lebih sangat!

Tapi aku bukan menangis sebab aku sedih.Taapi aku menangis sebab aku penat.penat tahan sabar dengan kerenah budak 5 Aman yang tak matured.Yang dikatakan gila-gila.Bosan!

Selama ni aku sabar je.Aku diam je.And for the first time aku menangis tersedu-sedu macam orang bodoh pasal Asyraf bongok tue.Weyy acap.bapak engineer.Bapak kau tak ajar kau cara hormat orang kan?Ape kau ingat kau bagus sangat!Seteruk-teruk aku.Aku ada family yang supporting.Aku ada kawan yang memahami.Aku ada keistimewaan aku.Kau apa ada?


Tapi aku puas.Dah penat bersabar.Penat berpura-pura kuat.Padahal aku nie sangat lemah.Nasib baik aku ada kawan yang sangat memahami.Kawan yang supportive.Thanx Ermin sebab tolong marahkan Acap.Thanx Seby sebab marah aku nangis pasal orang bodoh tue!Serious aku lega.sangat lega.Amat lega.Rasa macam ada semangat baru dalam diri nie.

5Aman,tolonglah berubah.Apa kau ingat mak bapak korang bagus korang pon bagus?Aku sedar siapa aku kalau nak compare dengan korang.Tapi aku berusaha.korang?

No comments: