most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


May 20, 2011

ehem.ehem


testing.testing.
Assalamualaikum you guys!

Minggu ni exam!Seriously aku sangat-sangat tak bersedia untuk exam.Sehari sebelum nak periksa baru lah terhegeh-hegeh nak study.Don't burn the midnight oil.Hurm.pepatah tu memnag tak boleh nak digunakan untuk orang yang suka bertangguh kerja maca aku nie.Jangan tiru sifat tak berapa nak matured ni.

Susah ke soalan exam?Kalau tengok soalan senang je.Jawapan dia yang susah sikit nak cari.Lagi-lagi untuk orang yang tak reti nak membaca macam aku.Orang lain nervous nak periksa aku pulak senang-senag gi mandi sungai la,gi makn angin la.Gi beli baju raya la.Tak boleh nak salahkan sesiapa kalau result exam nie teruk.

Memandangkan blog aku ni macam femes kat kelas.yelah kan sikit-sikit sweetsourslimesugars en.So tak jadi masalah la kalau aku nak tulis apa-apa.And guess what.aku memnag mengharapkn korang baca blog picisan nie.Haha!Tapi aku tak pernah suruh kau baca.Yalah lepas dah baca mesti kau rasa sakit hati kan.Oh mungkin ada yang terasa!Tapi apa aku kesah!

So lepas ni jangan salahkan aku kalau identiti mereka tidak lagi dirahsiakan.Mungkin aku boleh selitkan sekali gambar-gambar yang berkaitan?Idea yang menarik afiqa!Tiga kepala kuning.Ilike those name.Sanagt sweet kan kitorang tiga kepala kuning nie.Rehat sama-sama,belajr sama-sama pergi jumap cikgu sama-sama buat lepat sama-sama,jual donat sama-sama.Sampai ada yang jeles.Tapi nak buat macam mana kan.Kawan dunia akhirat insyaAllah!

Eem.kau kata aku bajet pandai ek?erm.Tak apalah.Act tak ada lah pandai sanagt.addmath pon tak pernah lulus.Tapi tak apa la.Aku tak kisah.kan kan.


p/s:dog does not bark if it knows the person:)

No comments: