most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


May 31, 2011

kalau lah mereka tahu.

assalamualaikum:)

Kalau lah mereka tahu betapa rindu dan kasihnya aku terhadap mereka.Walaupun mereka tak akan pernah tahu ini.Yup!Masa membataskan segalanya.lama kita tak bertemu muka kan st4e?Rindu?Tak dapat dinafikan.Nak jumpa!Nak peluk korang.Nak cakap macam-macam.Mana sama cakap kat phone denganface-to-face kan. seriously.Rindu.Banyak mana?Berjuta-juta lemon banyaknya.



Amira Faqiha:)

Walaupun awak jauh keselatan,saya jauh ke utara.Walaupun awak kata kita macam magnet yang dah lemah daya tarikannya.Tapi saya tahu dan yakin daya tarikannya tetap ada kan.Kadang-kadang saya terfikir macam mana kita boleh jadi kawan baik.Kita ni macam langit dan bumi. Kutub Utara and Kutub Selatan.Arnab dengan kura-kura.Albert Einstein denagn Mat Jenin.tapi kita tetap berkawan.Alhamdulillah saya jumpa dengan kawan yang macam awak. Betapa bertuahnya saya.Awak satu-satunya kawan yang berani tegur salah dan silap saya.Sebab saya tahu yang awak memang sayang dekat saya:)Jangan mempersoalkan persahabatan kita.sebab saya percaya ia akan sentiasa ada..dan saya tak sanggup hilang sahabat yang baik macam awak! Terima Kasih awak!



Najwa Huda:)

Masa mematangkan kita kan.Ingat lagi waktu form one dulu.Macam-macam jadi.Tapi aku tahu kau dah berubah menjadi yang terbaik dan aku bangga jadi kawan kau.Bangga sangat.Najwa, terima kasih taw.Untuk segalanya.Tak tahu macam mana nak balas semuanya.Terima kasih sebab selalu dengar masalah aku dulu.Pengalaman memnatnagkan kita najwa:) iloveyou.



warga st4e:)

Semoga persahabatan kita akan kekal bonding nya dan kukuh macam particles dalam solid tue.Walau bertukar jadi gas,walau bertukar jadi liquid tapi still boleh dirapatkan semula kan:)
STANDTOGETHERFOREVER:)