most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jul 28, 2011

1 Murid 1 Sukan vs Temasya padang dan balapan


Assalamualaikum.


event nie dah berlangsung hampir satu bulan yang lepas kan.Tapi akibat kekangan masa yang melampau cerita ini terpaksa di KIV kan sampai la ni.Maklum lah.VVIP mana ada masa nak update blog bagai kan.

Secara keseluruhannya memang super seronok.awesome.ok.Alhamdulillah banyak benda yang baik happen time nie.Such as baru boleh nak rapat-rapat dengan sumber inspirasi.Tak payah masuk kelas sebab nak buat banner bendera dan lain-lain.Ok.itu negativ tapi ada aku kisah.

Sebelum aku melankah kat sekolah hari tu aku dah berazam yang,aku akan menghargai setiap detik hari sukan ni.Al maklumlah orang nak habis sekolah HAHA.And memnag best pon. Walaupun aku tak dapat nak naik tangga yang ada tiga tu untuk amek medal=='.Tapi tak apa la.

No comments: