most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jun 29, 2010

kenape la korang nie dayus sangat!


assalamualaikum:)

erghh,,title kontroversi kot:)

dah nak masok 6 bulan dah dok smk alam damai nie..
tapi prestasi x lah baek mne:)
ermmm.. dapat no 5 je:'(sumpa sangat sedeh
marah benci! not to me but to somebody else!

kengkadang untok mencapai kejayaan kite
perlu membunoh kengkawan baek kite sendiri..
ishh..terok betol..mintak maap aku bukan jenis
yang macam tue even aku cam teett**
tapi aku xkna khianati kengkawan aku insyaallah:)

kelas agame hari nie! Ya Allah naseb bek x menitik air mate
aku dalam kelas tadi! ahaha:) padan muke korang kne tengking
ngan ustzah:)mmg da x de hati kot..bole plk buat bising lagi
lepass tue..da la ustzh bce kn ayat quran tamau dengar..
weyy..da la korang x reti bce quran bising pulak tue..

erghh..and yg mamat tue..korang memnag dayus:)
why?korang nie nme je lelaki! korang tau kan bnde tue
salah npe x pernah nk tego kengkawan korang!
pikir a ckit hati n perasaan ustzzh tue..hish da la
anoyying! kte budak skola agame mne pergi
agme korang! memealukan do..

and 4a! len kali bce doa bce la leklok! nie bce cam nk
bce jampi!da la blaja x pernah serius..bce doa main2!
mne la nk success! kte orng islam! tak malu ke kat leena tue?
kte da tunjuk teladan yg x bek kt dier..camne la kte nk
menarek org len jd sesare kite..

aku ni pon bukannye bek sngat! tapi aku cbe tok berubah!
tapi aku minx tolong la serius time blaja! especially ko
acap! suro pinda x mau! suro masok klas sbelah x mau!
weyy baii..org len nk belajar la ko x phm ke? ko x nk blaja suda
tapi tolong la jgn seret org yg nk blaja skali..

truely:)noorafiqah

1 comment:

ermin >. said...

btol2 ak sokong kau afieqa..
ak pon dah rse menyesal dah skang msk stu.. :(