most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jul 3, 2010

fakta yang menyakitkan!

duhai sahabat dengarkanlah bicara hati ku ini!
teruskanlah perjuangn hingga ke titisan
darah yang terakhir...

aku nak cerita satu fakta yang tak pernah aku kongsikan dengn sesiape!
yeye!hari2 akuonline facebook hari-hari hati aku sakit! sakit dngn org yg
cakap x pernah nak pikir perasaan org! hari-hari fikir apela naseb aku
nie! saket taw tak saket:'(kalo boleh aku nk delete diorang!tapi aku tak
sanggop aku x berani!sebab diorang masa silam aku!sbab diorang kwn
aku! ahaha:)gelak la! tapi nie la sebenarnye! Ya Allah kuat kan la hati aku!
kalo bole aku nak keluarkan semua kenangan aku and simpan dalam kotak
letak bawah katil! tapi sayangnya nama mereka da terpahat kat hati aku!
tapi aku sentiase doakn yang terbaek utk mereka:(yee nie semua salah aku!
terburu buat keputusan! selfish you deserved it back ahaha:) tapi im sorry
to you! may allah bless us! may allah protect us:) iloveyou and its true!

i wish i could see the silver lining on the cloud!

No comments: