most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Nov 24, 2010

eh eh:)


Ya Allah,buangkanlah segala perasaan iri dan dengki ini
Ya Allah,bantulah hambamuu ini ya Allah,ya Allah ya Rahman ya
Rahim Ya Fattah Ya rabbal alaminn.

assalamualaikum:)

alhamdulillah:)tahun depan insyaallah xpayah pakai baju putih tudung putih
and kain biru dah.Tahun depan pakai baju kuning,tudung kuning and kain cokelat
hee~~yee..aku gembira la jugak.Pengawas Pusat Sumber SMK Alam Damai.
Aku betul-betul memerlukan jawatan untuk markah koko tahun depan.Ermin dan
Seby pon dapat jadi PPSS jugak.Well sebab lain aku nak jadi pengawas perpustakaan
nie sebab pusat sumber sekolah nie memang best.sejuk ade tempat for personal
study.==;unfortunately takde buku.HAHA.tapi Alhamdulillah tadi PPS pergi check
stock buku.banyak jugak la.1125 buah sumbangan.Enough kot for permulaan.


Alhamdulillah lagi..kedudukan dalam kelas.dapat no3.Tapi sumpa its not a good achievement.
kalau aku kat saujana mesti 3 dari belakang.=='HAHA.Tapi ini merupakan pencapaian
terBERSIH aku.Aku nak tngok keupayaan sebenar aku.Aku tak MENIRU pon dalam periksa
even org bagi aku tiru pon.aku tak tiru.Hehe:) And the result no 3 with all my effort.tak sia sia
aku stay-up and stay back kat sekolah:)

1 comment:

cIk iNa said...

fuyoo..top 3 tuh..cayalah..i mcm xcaye je..hehe