most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Nov 5, 2010

hipokrit(!)


gambar: mrgoogle:)

hipokrit tue ape?sape yg selalu hipokrit?orang hipokrit tue jahat ke?
perlu ke hipokrit dalam kehidupan? contoh hipokrit?

hipokrit adalah munafik atau orang yang suka mendustakan!
tapi pd pandangan aku,hipokrit nie sngat penting! maybe ramai
orang kate just be yourself..believe yourself..tapi untuk aku tunjukkan
diri aku yang sebenar aku tak berani! yeahh! noorafiqahmohd yaacob
adelah manusia yang hipokritt! tapi aku tau bukan aku sorang je yang hipokrit kat
muke bumi nie..im not pretending! i just want to be perfect in others eye!





menipu la kalau seseorang tue x pernah hipokrit!
contohnye la kan..contohh bile couple.. pasangan tu mestilah
nak sempurna di mata pasangan masing-masing kan! seorang anak
mestilah nak nampak baik depan mak bapak kan..seorang sahabat
terpaksa hipokrit untuk menjaga hati sahabatnya..yeahh itu terjadi dekat
diri aku sendirii..pade aku orang yang hipokrit nie tak jahat[saipe nak kate
diri sendiri jahat kan]tapi itu pade pandangan aku..tapi itu semua karma
dalam kehidupan nie..






kesimpulannya renung-renungkan..dan selamat beramal:)


No comments: