most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 23, 2010

last few days?

assalamualaikum.


dah lama aku biarkan blog nie menyepi.Amacam ade tak yang tertunggu-tunggu aku?ohh.Mestilah tak ada(bernada sedih disitu)nak kata aku tak online memang bohong.Hari-hari aku online tapi tak larat and tak ada mood nak menaip.kenapa?entah aku sendiri pon tak terjawab.

Hari selasa aku pergi kelas tambahan addmath dengan cikgu Rozita and bebudak lain.Aku rasa aku lah manusia paling bodoh kat abad nie=='Aku ambil masa masa yang banyak untuk jawab soalan. Kata pun cuti mana otak nak gerak kan.hee:) Cokgu kasik taw aku sebenarnya boleh buat addmath tue kalau aku betol-betol rajen.Tang tue memang susah la.loqlaq kan aku nie:)


meet my baby puteyh hakim

hari nie bawak putih jumpa veterinar sebab putih dah macam tak betol je aku tengok.Jalan-jalan langgar dinding langgar pintu(tak aku bohong).Actually putih ni tibe-tibe je mate dier yang kaler hitam tue hilang tinggal yang kaler putih tu jer.Aku dah risau.Pandang dier je aku nak nanges. Sedihh wokk tengok kucing kesayangan sakitt dan menderita.Ecehh sebenarnya aku takut dipersalahkan sebab aku nie suka sental mata putih nie kalo ade taik mata.so aku ingat aku la yang mengakibatkan putih nie buta*kononnya.

Rupa-rupanya teh nie tak pape.Cuma demam and tahap kepanasan badan dah sampai kepala.hmm lebeh kurang macam tu lah explanation dokter.Dokter kasik ubat and emak dengan tak sengajanyer telah TERbuang ubat putihh.Err..melayang empatpuloh hinggit.Cittt..kesian putih.Putih walau sejuling mana pun teteyh kakak tetap sayang kat teyh<3


Jap..aku nak pergi selimutkan putih.Dari tadi asyik bersin aje.

No comments: