most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 28, 2010

pffft:)


assalamualaikum:)
petang tadi aku tengok cerita detective conan movie dengan abang aku and adik aku.Fine la aku tengok tv dengan diaorang.Time tengah tengok tv tue adik aku asyik cakap 'kakcik dah tengok la cite nie.'Yang abang aku pulak syiokk je tengok.aku pon cakap la'kakak tak tengok lagi cerita nie'.

Then nak dijadikan cerita time tuh dah nak hujan dah nak habis sangat dah cerita nie.Kiranyer macam cerita antara hidup dan mati conan nie abang aku tutop tv.Aku macam..wtf?apehal kau tutop en..pastue dier cakap 'abanglong dah tengok cite nieh'.Homaigoddd.sakit nyer hati aku!Aku dah golek-golek dah depan tv nak nanges dier boleh selamba badak je gelakkan aku and mak aku pon tompang sekaki.err..geramnyer aku!


Ciss.tak guna punya abang!Ohh.abang aku nie pelajar UiTM kuala pilah.Aku nie cukup punya aman lah kalau dier tak ada kat umah macam rumah tu ana yang punya.Haha.Aku ingat kalau dia masuk U mestilah jarang balik boleh la aku jadi anak kesayangan emak tapi haramm..dier tue kalau boleh tiap-tiap minggu nak balik.Citt.

Abang aku nie sekarang banyak cakap ooh..sejak masuk U nie.makcik aku pon cakap abang aku nie sekarang dah pandai bergurau.Well pada aku dier bukan bergurau sebab setiap gurauan dier tue buat aku tersentak.Cehh.kau perli aku.Bengong la dia nie.Tapi aku jeles tengok dier perghh mak aku kalau shopping mesti belikan dier baju ke seluar ke.Fine la dier kate aku banya baju tapi yang aku geram baju dier sume branded.Beratus-ratus okey baju dier.Arghh.

Abanglong even kau tak baca blog aku.Meh aku nak gitaw.Kau takpayah la balik selalu.Tengok sem lepas kau balik selalu kan pointerr kau dah jatuh.Tak pasal-pasal jer.Haha:DLast but not least kau jangan lah kedekut sangat ape salahnya kasik aku pinjam kad maybank kau:D Aku tengah pokai niehh.


No comments: