most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 6, 2010

macam-macam hal

tadi afiqah dengan ciknenel pergi bintang.fuyoo..and kitorang jalan kaki je pon.
tak payah susah-susah naik roket soyuz tu haa:) no no no..pasaraya bintang lah.
kitorang nak beli topup maxis tigapuloh ringgit.perghh banyak tue.sebab nyer tadi
abanglong mesej cakap ayah suruh topupkan sebab ayah ade masalah dekat balai
polis.die suruh mesej kat nombor baru maxis.

Aku bile bace mesej tu dah rasa pelek.Sepanjang hidup aku la,,ayah tak pernah taip mesej ok.dier prefer call.lagi-lagi naktulis mesej yang panjang cam tuh. puan emak dah bising pergi la belikan top untuk encikayah tue.dier tengah kesusahan.HAHA and guess what aku pon beli la then topupkan kt nombor baru lahabau tu..tibe-tiba mak aku call ayah kat nombor digi dan tanya lah apemasalah ayah kat balai en tibe-tibe encik ayah jadi blur'ape yang emak cakapkan ni'puan emak lagi la..dier pon cite la tibe tibe encik ayah kate'tulah emak tak baca surat khabar'
aku yang dengar tue fikir ape kene mengene en..pastu 'ayah cakap kan dah banyak jadik kes
macam ni'HAHA kesian betolla..tigapuloh hinngit tuh..kalo topup aku pon ade fekdahnyer.

Puan emak just cakap hikmah di maal hijrah.Jangan mudah terpedaya dengan mesej-mesej palsu.ehh..korang berjaga-jaga ukehh:)

3 comments:

desas desus dusta said...

wakakaka...cian encik ayah dan puan emak..em baru2 nie ade org msg waney..cm nie la jgak..hahaha..tp waney buat don je..ayt dye same gak..ade mslh kat balai..haha org indon tu weyh

hamzah ian said...

betul2.. selamat tahun baru..

afiqah said...

@hamzah ian: jangan mudah terperdaya okeyhh

@najwaa:kuang ajo kan orang indon tue,cilako tollahh..