most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 9, 2010

keseronokan berblogging part 1


images by Mr.K

kenapa blog aku nie sunyi sepi.kenapa blog aku tak secantik blog orang lain.
sumpahh aku jelous.Tapi aku sendiri pon tak tahu macam mane nak ceriakan
blog nie.Sedeh kan.Aisehh..tapi aku tak kisah dengan semua tu.Yee aku tak kisah.

Tapi iu sebab kedua.Sebab utama aku biarkan blog nie simple tanpa sebarang gadjetmy social network and lain-lain because aku sukakan sesuatu yang simpe.tak serabutotak aku tengok.[walaupun aku jeles dengan mereka yang berbelog lawa]

Tapi pade aku gadjet berlambak sure akan melembabkan page tue.Sumpah aku tak suke.Nanti tak pasal-pasal sume bende terstuck.Yelah..lappy aku tak secanggih korang kan..Tapi argghh..persetankan semua itu..peduli ape aku blog aku tak cantik.blog aku.HAHA.

Sejak aku dah tak active facebook nie.Update blog macam satu kemestian pulak.And aku dah rajin sikit blog walking.(rajin sikit ok)OOhh aku jumpa macam macam blog best.Yang kelakar yang serius yang tak abes-aes mengumpat wanita.HAHA..Dont worry I dont mind.And guess what blogging nie aku macam-macam ilmu yang aku tak pernah tau.Its a good beginning right?

Lagi-lagi yang seronoknya blogging nie aku dapat tengok macam-macam pendapat.Yang aku tak pernah aspect pon ade.Dulu perception aku kat bloggers mesti boring,annoying tanpa aku sedar yang aku pon bloggers jugak.HAHA.Kan sekarnag tengah kecoh pasal freemason and illumination tue en..Alaa yang justin bieber dengan Lady Gaga tue.Err,,mule-mule aku percaya
lah jugak en.Yelah bodoh-bodoh en.Tapi bila bace blog Mr.K nie ohh..Baru aku taw pasal bende-bende nie.Seronok jugak kan?

Kesimpulannya jangan buat kesimpulan keatas sesuatu tanpa mengenalinya. macam kata orang tua-tua tak kenal maka tak cinta :)

No comments: