most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Jan 7, 2011

yo!

friendship is like a bra.it close to heart and it supportive:)

assalamualaikum.

pejam celik pejam celik dah seminggu dah aku sekolah tahun nie.eceyh cakap macam dah setahun sekolah en?Being a form5 make me exhausted.seriusly penat jugak jadi form five nie.Naknak senior sulung sekolah.Harapan cikgu-cikgu tinggi melangit.Nervous.yup even SPM lambat lagi.tapi aku nervous giler..

Minggu nie tak ada apa yang menarik melainkan ohh..macam biasa aku ketua keceriaan.Yeahh aku buat jadual and duty rooster sampai tak tidur.And believe what.Ustaz agama suruh aku buat nota dalam bahasa jawi.OMG agak susah ya task beliau.Almaklumlah dah setahun tak menulis jawi.Jari dah keras.HAHA.Ustaz Zairul Amin.cikgu agama yang best.Sangat tegas.Aku kalau masuk kelas agama rasa macam ade rama-rama terbang dalam perut aku.Punyalah takut. Tegas sangat.Bagus sangat!Ilikeyouu.

Tahun baru guna banyak duit.yuran la,modul la,file la,setem la.lencana,buku sekolah yang kena seragam.Baju koko,baju aktiviti baju pj seluar PJ.baju kelas.duit kelas nametag pengawas PSS.Yuran van.Yuran Tuisyen Kasturi.Arghh.kesian emak.Kalau tak success jugak aku ingat aku kena tanam kepala dalam tanah.Nampak sangat kedunguan aku terserlah.

erm.ok bye!

1 comment:

Anonymous said...

bukan bahasa jawi la yang. tulisan jawi. ahahaha. mane ada bahasa jawi :P