most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


Dec 29, 2010

Malaysia


assalamualaikum.

you might be fooled my brain,
but you cant fooled my heart!

satinggi-tinggi ucapan tahniah buat skuad negara.cehh tak sia-sia aku sembahyang hajat tadi(aku tipu)and aku tak tengok habis match indonesia-Malaysia tadi sebab bola kan.Bola buat aku tak stabil,percaya tak aku boleh mencarut tigabelas minit tanpa henti kalau pemain feveret aku diasari.ecehh.padahal bukan dia dengar ape yang aku carutkan.bngong!

Tapi aku memang puas hati dengan penjga gol Malaysia.Khairul Fahmi.you are the best laa.. series memang outstanding la dier malam nie.Kiranya dia la yang paling menyerlah malam nie.GOGO Khairul Fahmi.Currently aku rasa sangat bangga malam nie.Even kalah 2-1 malam nie still Malaysia still juara Piala Suzuki AFF kan?haha.

But still ade yang tak boleh terima kekalahan Indonesia.Diaorang tak tahu ke menang kalah tu adat pertandingan.Ada laser ke takde laser ke still kalau dah terer tue terer jugak.Tadi waktu layan facebook jumpe lah macam -macam fanpage kelab harimau Malaysia la.kelab Pasukan Terbaik Malaysia la ape la.yang aku tak tahan ade kelab anti malaysia(malingsia)what the heck hang.Hampa da kalah buat la cara kalah.eww.

Nampak sangat pemikiran tak matang dan cemburu?Tapi kan mak dengan ayah aku sangat lah teruja dengan bola malam nie.Ayah siap beli nugget,wedges and mak siap buat kek semata-mata nak tengok match malam nie.And tiap kali macam nak gol mesti mak aku yang menjerit terlebih.Ayah aku siap buat isyarat jari telunjuk kat mulut suruh mak aku diam.Hmm.. macam-macam.Adik aku pulak dengan selambanye cakap

adik:mak nie menjerit macam mak pulak yang main bola
emak:kamu apa tau pasal bola.
adik:mak nie macam lelaki la.tengok ayah ok je.
emak:ayah kamu mana taw pasal bola.

ape la mak nie.Ayah mestilah taw pasal bola.ayah kan hero!Suara rakyat Malaysia nie sangat kuat okey.Dekat depan umah aku macam dalam 2oo meter ade kedaii mamak and aku dapat dengar dengan jelas ape yang diaorang sorakkan.Goll!so even aku surf internet pon aku taw sape yang menang dan kalah.

ok bye!

No comments: