most difficult phase of life is not when no one understand you but when you dont understand yourself;)


May 7, 2012

kecewa untuk kali ke berapa?

Assalamalaikum.

hari ni keputusan upu keluar.and guess what aku tak dapat mana-mana.Penat aku menangis hari ni.mula-mula tak dapat temuduga TESL,then tak dapat matriks then tak dapat ipg and lastly upu yang aku harapkan pon tak dapat.Malangkan nasib aku.

Terus-terang aku masih tak boleh terima semua ni.teruk sangat ke result spm aku? mungkin ya..so aku masih lagi dalam proses menyembuhkan hati yang berkecai teruk sebab semua ni. sorry sebab buat masa ni aku malas nak angkat phone malas nak balas mesej. malas nak dengar kata-kata simpati dari kawankawan.

yupp.so facebook pon sama.sampai la satu saat bila aku boleh terima ni semua aku sendiri yang akan cari korang.I dont want my friend to see how broken i am. i have faith. so esok aku kena daftar form six.Mungkin rezeki aku kat sini kot..aku kene struggle so aku boleh berdiri sama tegak dengan kawankawan aku yang lain.

salam sayang.

No comments: